Pojďme se potkat

Příběhy našich klientů

V životě jsem využil nabídky několika poradců ve vazbě na pojištění životních situací i ve vazbě na spoření na důchod. Vždy jsem byl nakonec zklamán, protože se ukázalo, ze poradce byl veden primárně zájmy svými a ne mými.

Když jsem po nějakém čase opět ucítil potřebu revize naší situace a finančního plánu do budoucna, snažil jsem se najít někoho, kdo by mi přinesl lepší zkušenost – věřím, ze jsem tohoto partnera nešel v KLIFu – jakkoliv spolupracujeme necelý rok, mám ze spolupráce dobrý pocit. KLIF má normální lidský přístup, který u mě po zkušenostech s jinými poradci vzbudil důvěru – vše se snaží trpělivě vysvětlit normálním jazykem a z komunikace cítím, ze jim mohu věřit, že mé zájmy jsou pro ně skutečně primární.

Pojištění, dle mého názoru, navrhují tak, jak je opravdu pro rodinu důležité – navrhují zajištění situací, které jsou pro klidné spaní nejdůležitější – na druhé straně ochotně vycházejí vstříc i v situacích, kdy se naše názory úplně neshodují.

Při pojištění jsem dostal modelace z více pojišťoven s doporučením jedné z nich – cítil jsem tak možnost volby a doporučené řešení mi dávalo ve vazbě na předložené argumenty smysl.

Oceňuji trpělivost s našimi dotazy – necítil jsem žádný tlak na rychlé rozhodnutí, aby už měli vše vyřízeno a uzavřeno.

I když chápu, ze nemohou žít z tak malého ročního paušálu a byznys je postaven primárně na provizích různých ústavů, mám pocit, ze si v rámci možností platím službu u partnera, který je objektivní a prozákaznický.

Pomohli nám také v rozhodnutí, jakým způsobem šetřit malé částky jednak pro náš důchod a jednak pro naše děti – zda je efektivní penzijní připojištění, nebo stavební spoření, nebo investice, nebo jiný produkt – osobně jsem nedokázal toto zkalkulovat a KLIF gentleman mi v tomto pomohl.

– Jiří a Šárka G. (44 a 43 let, dvě děti)

Jirkovi a Šárce jsme poradili, aby zvýšili ochranu svého pojištění v těchto oblastech:

  • Pojištění invalidity pro všechny tři stupně – a to z toho důvodu, že u invalidity I. stupně dochází až k 80 % propadu Příjmu.
  • Zvýšení pojištění pro dceru – v původní pojistce jsme pojištění pro dceru nenašli.
  • Zkrácenou pojistnou dobu – aby klient neplatil zbytečně moc, navrhli jsme u hlavních rizik (smrt a invalidita) pojistnou dobu pouze po zbylé roky splácení hypotéky.
  • Velmi důrazně jsme rodině Gregorových doporušili zvýšit investice do své finanční nezávislosti.